29 Ekim 2013 Salı

Bourjois Healthy Mix Concealer(51)

Herkese Merhabalar,
Yeni bir yazıyla karşınızdayım
Bu gün ki yazım bir kapatıcı üzerine olacak ama öyle sıradan bir kapatıcı değil benim denediğimde hayran kaldığım aldıktan sonra da hayranlığımın devam ettiği bir ürün.



Ürün üzerindeki tanımlamalara bakacak olursak;
nemlendirme özellikli
yağsız
parlaklık veren
göz altlarınızdaki yorgun görüntüyü düzenleyen
göz altı morluklarınızı dengelerken aynı zamanda kapatan 
muhteşem bir ürün
Ürünün baş kısmı göz altına sürülmek için eğik yapıda  tasarlanmış olsa da pek öyle sürmenizi tavsiye etmem. Çünkü ürünü sıkarken gelen ürünü ayarlamakta zorlanabiliyorsunuz ve fazla ürünü yedirmek de likit yapıda olduğu için çok zor oluyor.
Ben onun yerine elimin üstüne bir miktar ürünü alıyorum ve mor olan kısımlarıma ilk dokundurmak şartıyla yüzük parmağımla pıt pıt hareketlerle yediriyorum.Kapatıcı fırçasıyla da bu ürünü kullanabilirsiniz ama ben en iyi verimi parmaklarımla aldım

Ürünü ilk sürdüğünüzde rengi açık gibi gelse de bir kaç dakika sonra renk cilde iyice oturuyor ve sonrasında mumsu pürüzsüz bir bitiriş sağlıyor ki ben en çok bu özelliğini sevdim. O yüzden deneme yaparken sürüp hemen bu açık oldu demeyin sonra pişman olmamak adına biraz bekleyin ve ona göre karar verin.
Ben göz altımı aşırı aydınlatmayı sevmiyorum o yüzden benim için çok ideal oluyor Ama ekstra aydınlık isteyenler üzerine aydınlatıcı sürebilirler.
Kalıcılığı iyi ve benim göz altı çizgilerime dolma yapmadı ve kurutmadı.
Ürünü Boyner ve Watsons mağazalarından temin edebilirsiniz. Boyutu 10 ml ve şuanda Boyner internet satışı 40,90 tl. Ancak ara ara indirimlere giriyor takip etmek de fayda var. Ben 3 al 2 öde kampanyasıyla almıştım 2 tane bu kapatıcıdan ve 1 tane de aynı serinin fondoteninden aldım onun yazısı da bir sonraki yayınım da olacak.
Sevgiyle kalın...
NOT:BU KAPATICININ AYNISINI ÇEKİLİŞLE SİZLERDEN BİR ŞANSLI KİŞİYE HEDİYE EDİYORUM:KATILMAK İÇİN TIK TIK.

Takip Edin
Blog
Instagram
Facebook
Twitter

İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com

Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

1 yorum:

  1. Ben aşığım bu kapatıcıma ^^
    Arada aldatıp yanına yedek ürünler alsamda bundan vazgeçemiyorum. :)

    Ojebalonjoje'de gördüm bebek seni :)
    Bende beklerim ^^
    tekaska.blogspot.com

    YanıtlaSil