23 Ekim 2013 Çarşamba

Flormar Deluxe Shine Gloss Stylo Ruj ( No: D45 )

Merhabalar,
%51lik hissesini Yves Rocher grubuna sattığından beri Flormar da büyük bir değişim ve kalite farkı seziyorum. Ürünlerinin dış görünüşlerinden ürünün kendisine kadar iyleşmeye doğru gittiğini keşfettim. Bugün tanıtacağım ruj da yeni serilerinden birtanesi.
Flormar Deluxe Shine Gloss Stylo Ruj


 Bu aralar nude tondaki hemen hemen bütün makyaj ürünlerine yoğun bir ilgi var ve bu bana da bulaştı tabiki :) gloss görünümü veren ama o yapış yapışlığı hissetmediğiniz harika bir ruj. Tam 10 farklı renk alternatifi var.
Bendeki rengi D45 ten rengine yakın bir ruj.

Flormar Deluxe Shine Gloss Stylo Ruj
Flormar Deluxe Shine Gloss Stylo Ruj
Flormar Deluxe Shine Gloss Stylo Ruj
Kendi sitesinde ruj hakkında şunlar yazılmış :Vitamin E, Omega 6, Argan yağı, kakao butter ile güçlendirilmiş içeriği dudakları renklendirirken nemlendiriyor, yaşlanma karşıtı özel formülüyse mükemmel bakım sağlıyor.
Nemlendirme olayı çok doğru rujun kendisi mat gibi görünse de  sürdüğümde adeta dudakta kayıyor ve şahane bir parlaklık veriyor. Dudağımda durduğu sürece asla kuruluk hissetmiyorum ama yaşlanma karşıtı özelliğini şuanda anlamak pek mümkün değil :) Kalıcılık bakımından ise gloss rujların kalıcılıklarının az olması sebebiyle çok uzun değil ama ben çok beğendiğim için sürekli yanımda taşıyorum ve tazeliyorum :)
Nude tonlardaki rujların genel sıkıntısı olan çizgilere dolma olayını bende yapmadı tabi bunda gloss özelliğinde olmasının da payı vardır muhtemelen.

Dudağımdaki duruşuna bakacak olursak :

Flormar ın online sitesi mevcut siteye göz atmak için tıkla
Bu serinin farklı tonlarını kullananlar varsa yorum yazarlarsa sevinirim çünkü diğer renklerini de almak istiyorum...
sevgiyle kalın...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder