26 Ekim 2013 Cumartesi

NYC Liquid Eyeliner ( Pearlized Black )

Herkese merhabalar,

Eyeliner çoğu kadının korkulu rüyasıdır :) Bir çok eyeliner denemiştim en sonunda çekemeyeceğime karar verip dipliner ürünlere yönelmiştim.Daha sonraları NYC nin bu likit eyelinerının bir çok blogda övüldüğünü gördüm ve denemekten zara gelmez diyerek Watsons'dan gidip aldım.

NYC liquid eyeliner ( Pearlized Black )

NYC liquid eyeliner(pearlized Black)
NYC liquid eyeliner ( Pearlized Black )

Fırçasının ucu diğer eyelinerlar gibi çok ince değil bu yüzden daha kolay sürebildim diye düşünüyorum. Fırça sapı ne çok uzun ne çok kısa uygulamada sıkıntı yaratmıyor.
NYC liquid eyeliner ( Pearlized Black )

Mat bir bitişi var ama sürerken bir o kadar ıslak. O yüzden sürdükten sonra sabitlenmesi için biraz beklemek şart.Kuruduktan sonra asla bulaşma dökülme yapmıyor.Kalıcılığı ise mükemmel.Sabah işe giderken sürüyorum akşam geldiğimde en ufak bir bozulma görmüyorum.

Kısacası bu ürün benim favori eyeliner ım oldu diyebilirim.Bittikçe alacağım ürünler arasında yerini aldı.
Şunu unutmayın dünyanın en iyi eyeliner ını, eyeliner çekmeyi beceremeyen birine verin yine yapamaz. Bu iş için öncelikle göz yapınızı tanımanız ve bolca pratik yapmak şart...
Sevgiyle kalın...

Takip Edin
Blog
Instagram
Facebook
Twitter

İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com

Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder