26 Kasım 2013 Salı

Deborah Clean Skin Yüz Temizleme Köpüğü

Herkese merhabalar,
Ben nöbetteyim ama sizleri yazısız bırakmak istemediğimden cilt bakım ürünlerimden bir yüz temizleme köpüğünü tanıtayım istedim.
köpük
 Bu temizleme köpüğü Deborah markasını tanımak amacıyla aldığım ürünlerden bir tanesiydi ve oldukça da memnun kaldım diyebilirim.
Uygulama kolaylığı olan ürünleri çok sevdiğimden temizleme köpüklerine bayılırım.
Ürünü kullanmadan önce iyice çalkalayıp köpük forma getirdikten sonra hafif suyla ıslattığım yüzüme masaj yaparak uyguluyorum.
köpük
Hassas ciltler için çok güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum.Uyguladıktan sonra yüzümde herhangi bir gerilme ve kuruluk yaratmadı:Makyajı temizlediğini iddaa etse de benim pek içime sinmediğinden önce makyajımı temizleyip daha sonra bu köpükle yüzümü yıkıyorum.
Genel olarak beğendiğim bir ürün oldu.Deborah'ın bu ürünü yada başka ürünlerini  kullananlarınız varsa olumlu olumsuz yorumlarını aşağıya yazarlarsa sevinirim.
Sevgiler...

Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder