15 Kasım 2013 Cuma

Flormar Precious Lipstick // nude modası

Herkese merhabalar,
Bilmeyenler varsa Flormar da özel ürünlerde %80 indirim var.Ben de bu indirimden bir ruj  ve bir lipgloss edindim.Bunlardan ilkini bugün sizlerle paylaşıyorum.
ruj
 Farklı ambalajıyla hemen dikkatimi çekti.Dayanıklı malzemeden üretilmiş.Serinin renkleri çok yazlık olduğu için hem yaz hem kış kullanabileceğim joker renk olan lf33ü aldım.
ruj
 Ne yazıkki dudak kusurlarını belli ediyor.Bu yüzden sürmeden önce dudak peelingi yapmak ya da ürüne yakın tonlarda bir lipglossla tamamlamak kusurları gizlemekte size yardımcı olacaktır.
ruj
Flaşlı çekimde  bu şekilde gözüktü ama rengi asında bir tık daha koyu.
18.5 tl olan ruju indirimle 3.5 tl gibi komik bir rakama aldım bence kaçırmayın derim.
Yarın bu ürünle kullanabileceğiniz lipgloss yazım blogda olacak takipte kalın.
Sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder