18 Kasım 2013 Pazartesi

Kryolan Supracolor Fondöten

Herkese merhabalar,
Ankara'da makyaj malzeme stoklama adına yaptığım alışverişlerden birinde almıştım bu ürünü.
 Kapatmalarına 5 dakika kala arayıp yalvar yakar beni beklemelerini ve kardeşimle Ttunalıda ki o koşturmalarımızı hiç unutmuyorum :)
Bu kadar çabanın boşa gitmesi üzdü ama beni.Ürün cildime o kadar koyu geldi ki anlatamam.Orada denediğimde gayet güzel oturmuştu ama alıp evde açtığımda şoka uğradım resmen.Tabi ertesi gün Siirt'e uçağım olduğu için değişim de yapamadım.Yüksek ihtimal kapatmalarına yakın olduğu için aceleyle bana kodu fs41 olan yanlış kodlu ürün verdiler :( Bu konuyla ilgili Kryolan mail atsam da geri dönüş yapmadılar.Bu kadar köklü bir markanın mailime olumlu yada olumsuz bir cevap yazmaması ise beni çok şaşırttı.Galiba tunalı kryolandan bir daha ürün almam.
 Neyse gelelim ürünün özelliklerine ;
Ürün porselen makyaj için biçilmiş kaftan.Kapatıcılığı muhteşem.Krem yapıda olmasına rağmen sürerken asla zorlanmıyorsunuz.Ben günlük kullanmak istediğimde çok çok ince bir kat halinde uyguluyorum ve yinede kapatıcılığı mükemmel oluyor.Bu kadar yoğun bir fondöteni günlük kullanıp cildi yormamak gerektiğini de düşünnmüyor değilim.O yüzden özel gün makyajlarınızda kulanmak da fayda var.Mat bir bitişi var.Kalıcılığı çok çok iyi.
Gördüğünüz gibi cildimden 100 kat koyu :)
Yüzümde kontür yaptığım bölgelere ürünü uygulayıp kalan yerlerime normal fondöten sürerek kullanmaya çalışıyorum ama pek de içime sinmiyor.Yakın zaman da bu ürünle bir blog satışı başlayacak gibi :)
Ürün 55 grl oldukça bereketli bir ürün ve fiyatı da 110 tl
Blog satışımla ilgilenenler varsa yorum bırakabilir yada mail atabilirsiniz.
Sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

2 yorum:

  1. ürünü ne kadara satmayı düşünüyorsun acaba?ürün cok güzelde bu boy aslında cok gereksiz oluyor bende 55ml olan bi ürün aldım 2 sene kullan kullan bitmedi hala yarısından çoğu duruyor ama cildime zarar verir diyede kullanamıyorum.yasadığın talihsizliğe üzüldüm.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 60 tl ye satıyorum canım.Ben bu ürünü aldıktan sonra internette gördüm daha küçük boyu olduğunu.Ordaki çalışan sağolsun böyle bir şey olduğunu söylemedi.Teşekkür ederim canım insan yaşayarak öğreniyor ne yazııkki :)

      Sil