24 Kasım 2013 Pazar

Otacı Argan Saç Bakım Yağı

Herkese merhabalar,
Saç bakım yağları son zamanlarda saçlarımızın en çok sevdiği ürünler haline gelmeye başladı.Bende özellikle aktarlardan aldığım yağları karıştırıp uygulamayı çok seviyorum.Argan yağı da bu yağ furyasına katılınca ben de Gratis'ten bu ürünü alıp denemek istedim.
argan yağı
Aslında bu markayı pek tanımıyordum.Öyle gözüme çarpıp almıştım.Ancak memnun kalınca araştırdığımda birçok kişinin de memnun kaldığını ve bayağı meşhur olduğunu öğrenmiş oldum :) 
Ürün sprey başlıklı bir şişşe içerisinde bulunuyor.Bu şekilde istediğiniz kadar ürünü alabilme imkanınız oluyor ve ürün ziyan olmamış oluyor.
Nemli veya  kuru saça ve saç diplerine masaj yaparak uyguladıktan sonra en az 1 saat bekletmek şeklinde
uygulanıyor.
Ben haftada bir kuru saçımın her yerine ürünü uyguladıktan sonra streç filmle saçımı sarıp 1-2 saat bekletip sonrasında yıkıyorum.
Saçlarıımı açmak da epey zorlanırım ve bu da saçlarımın koparak dökülmesine sebebiyet verir.Ancak bu ürünü kullandıktan sonra saç kremi bile kullanmama gerek kalmıyor.Saçlarım yumuşacık oluyor.
Uzun kullanım tecrübem sonunda da saçlarımın çok güzel bir şekilde parladığını ve saç uçlarımdaki kırılmaların azaldığını hissettim.
Argan yağı almak isteyenler olursa bu ürüne bir şans verebilir.
Gratislerden 39 tl civarı bir fiyata temin edebilirsiniz.
Sevgiler :)
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder