22 Kasım 2013 Cuma

Time Balm Concealer

Herkese merhabalar,
The balm markasına olan düşkünlüğüm malumunuz.
Bu gün yine bu markadan bir ürün tanıtacağım sizlere.
time balm
Ürün minik şeffaf bir kavonazda bulunuyor.Çok hafif tam atıp çantaya çıkmalık.İçinde minik bir süngeri mevcut ancak pek kullanışlı değil.Süngeri kullanmasanız dahi atmayın çünkü ürünün bir nevi üzerini örterek kurumasını engelliyor.
 time balm
Bendeki rengi light/medium.Göz altımı kapatırken hafif de aydınlık vermesi çok hoşuma gidiyor.
time balm
 Krem yapıda olduğundan likit yapıdaki kapatıcılara oranla daha yoğun kapatma özelliğine sahip.
Krem kapatıcıların çoğunda olduğu gibi eğer bir pudrayla sabitlemezseniz göz altınızdaki çizgilere doluyor.
Ben bu ürünü göz altıma kullandığımdan daha fazla yüzümde kapatmak istediğim bölgeler için kullanıyorum ve bu konuda oldukça işe yarıyor.
time balm
İndirimsiz fiyatı 32 tl olup Gratislerden temin edebilirsiniz.
Sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

3 yorum:

  1. http://ecemaydin1.blogspot.com/ Yeni açtım blogumu ziyaret ederseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. ben de bugün aldım ama kargaşadan light clair rengini aldım açık kaçtı göz altlarıma :( ama sivilce ve kızarıklıklarımı tam kapattı :D senin aldığın rengi de göz altları için alıcam en kısa zamanda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım güle güle kullan :)

      Sil