30 Aralık 2013 Pazartesi

Bugün Ne Sürdüm: H&M Graffiti nail polish


Herkese merhabalar,
H&M kendi kozmetik malzemelerini çıkardığından beri deli gibi denemek istemiştim.Gittiğim de ise neredeyse hiçbir şey kalmamıştı :) Ben de oje grubuna yöneldim ve bu tatlı mı tatlı ojeyi aldım.
oje
Beyaz,siyah küçük simler ve hindistan cevizine benzeyen pulları mevcut.
oje
Fırçası ince.Bence biraz daha kalın uçlu olabilirmiş.Zira sürerken o simler pullar tırnağa çok gelmiyor.
oje
Base coat üzerine 3 kat sürülmüş hali bu şekilde.
oje
Siyah üzerine 2 kat hali ise böyle.
Siyah üzerinde daha bir hoş oldu sanki ne dersiniz?
Sevgiyle kalın :)
NOT: EKİLİŞ BU GECE 00.00 DA SON BULUYOR. KATILMADIYSAN HEMEN TIKLA. 
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

8 yorum:

  1. Bende bunun aynısının flormar versiyonu var aldım ama bir türlü kombin renklerimi beğenmedim.. =/ Öylece duruyor kenarda garibim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyah beyaz içerdiği için renk kombini dediğin gibi zor canım en iyi siyah gibi duruyor :)

      Sil
  2. Simler fırçaya yoğun gelmeyince sinir oluyorum :( Ama yakışmış iki halini de çok sevdim :)
    bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bu tarz ojelerin fırçaları kesinlikle daha geniş olmalı :)

      Sil
  3. Aşkitomm siyah beyazı seviyorum biliyorsun beşiktaşlı olunca kaçınılmaz ,çok güzelll olmuş yeeeea !! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ben de beşiktaşlıyım ruhumu yansıttım bir nevi sağol kuzum benim :)

      Sil
  4. Bayılıyorum bu ojelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bu ojeler olmadan biz nasıl süslüyormuşuz tırnaklarımızı acaba :)

      Sil