31 Aralık 2013 Salı

Çekilişi Kazannnnaaaaaaaannnnn :)

Herkese merhabalar,
Öncelikle şunu belirtmeliyim çekiliş işi gerçekten çok zormuş.Onca yorumu denetlemek ciddi dikkat ve sabır gerektiriyor.Neyse çekiliş sonucumuza gelecek olursak;
Herkese katılımlarından dolayı teşekkür ediyorum.Beni zorunlu şartım olan gfc ve google plus platformlarının ikisinden de takip etmeyenleri maalesef çekilişe katamadım.
Katılmaya hak kazanan 118 kişiydi. Ek haklarla biirlikte 213 hak arasından random.org aracılığıyla belirlediğim kazanan Merve DELİGEZEN oldu :)
çekiliş

Tebrikler Merve.İletişim ve adres bilgilerini en geç üç gün içinde bana ilet lütfen.
Kazanamayanlar üzülmesin çekilişlerim devam edecek takipte kalın 



sevgiler :)
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

1 yorum: