12 Aralık 2013 Perşembe

Limango-China Glaze Alışverişim

Herkese bol karlı bir günden merhaba,
Madem yurdumuzun her yerini kar almış, ben de blog fotolarımı kar üzerinde çekerim dedim :)
Geçen haftalarda Limango'da Tanaçan Kozmetik'in  China Glaze ojelerinde kampanya vardı.Bunu duyan ben hemen siteye uçtum ve bu cicileri aldım :)
makyajhanesi

top coat
Seche Vite Top Coat : Bir çok blogger tarafından övülen bir ürün.Ojenizin çabuk kurumasını,parlamasını ve ojenizin daha uzun süre tırnklarınızda kalmasını sağlıyor.Benim gibi ellerinizi sürekli yıkamak zorunda olduğunuz bir mesleğiniz varsa almak için bir nedeniniz var demektir :)
makyajhanesi
China Glaze Brownstone: Bu tatlı bordoya çalan kırmızı rengi görünce yılbaşında sürelebilecek en güzel renk diyerek hemen attım sepete :) 
makyajhanesi
Seche Vite Base Coat: Bu da tırnaklarınızı ojeye hazırlamak için adı üstünde bir baz.Tırnaklardaki pürüzleri düzleştirerek ojenizin kolay ve pürüssüz bir şekilde sürmenizi sağlıyor.Gel de alma :)makyajhanesi
makyajhanesi
China Glaze Up All Night: Tam bir kış rengi bayıldımmm :)
China Glaze ojeleri kabul ediyorum pahalı geliyordu.Ama ojeler elime geçince cidden verdiğim parayı hakettiğini(indirimli haliyle) düşündüm.Çünkü kocamanmış :) Sür sür bitmez :)
Tanaçan Kozmetik facebook sayfasını takip ederseniz indirimli dönemleri yakalayabilirsiniz.
Bu ojelerle yaptığım yılbaşı tırnak süslemeleri en yakın zamanda blogda olacak
takipte kalın :)
sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder