13 Aralık 2013 Cuma

Yeni Yıla Süslü Tırnaklarla Girin #1

Herkese merhabalar,
Dün dayanamayıp sizlerle sosyal ağlardan paylaştığım yılbaşı tırnak süslememi nasıl yaptığımdan kısaca bahsetmek istedim.Belki sizlerde denemek istersiniz :)
seche vite
Yılbaşına en uygun renk sanırım kırmızı.Bu yüzden China Glaze Brownstone ojemi kullandım.
Fotoğraftaki sırayla önce baz daha sonra iki ince kat oje(bu arada China Glaze ojelerinin yapılarına bayıldım sürümü oldukça kolay) ardından da son kat parlatıcı uyguladım.
İyice ojenin kuruduğundan emin olduktan sonra sıra geldi süslemeye :)
Ben glitter dediğimiz simli ojelerin gri tonlarında istediğim ürünü bulamadım.Bu yüzden daha parlak,göz alıcı da olmasını istediğim için kırtasiyelerde satılan bu simlerden aldım.
brownstone
Resimde gördüğünüz gibi bantı çapraz şekilde tırnağınıza yapıştırın.Ardından ince bir kat şeffaf bir oje sürün(ben top coatımı kullandım)
makyajhanesi
Sürdüğünüz şeffaf ojenin kurumasına izin vermeden simi şeffaf ojeyi sürdüğünüz kısa dökün.10 sn kadar bekledikten sonra tırnağınızı hafifçe sallayın.Tırnağınızın kenarlarına hala sim kaldıysa bir fırça yardımıyla temizleyin.Ardından tekrar sadece simli kısma top coat sürün.
brownstone
Veeeee ta daaaa :)
Umarım beğenmişsinizdir
Olumlu/olumsuz yorumlarınızı bekliyorum
Sevgiler...
NOT: Çekilişime katılmadıysanız hadi tıklayın
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

9 yorum:

  1. bence de harika olmuş:) o yapıştırdığın bant nedir? seloteyp gibi bişimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) vallahi ben carrefourdan almıştım isim yazmıyor ama görünmez bant olarak geçiyor kırtasiyelerde bulabilirsin :)

      Sil
  2. Çok cici olmuş yahu :) bu arada tek kat sürmene rağmen oje ne kadarda güzel kapatmış öyle değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) aslında iki ince kat sürdüm ama tek kat da yeterdi yapısı cidden çok güzel :)

      Sil
    2. Bu arada seni mimledim canım

      Sil
  3. Bebeyimm elin üşücekk tutma karı öyle :)) Çok şık sade olmuş beğendim bende <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler caım benim :) canım üşüdü vallahi fotoyu çeker çekmez attım karı.bilirsin soğuğu sevmem ben :)

      Sil