19 Ocak 2014 Pazar

мaᖱaмe кoкoş bana öyle bir sürpriz yaptı ki :))

Herkese merhabalar,
Blog yazmaya başladığım ilk zamanlar,yazılarımı kimse okumaz ya da çok az kişi okur kendi halimde takılırım diyordum.Lakin günler geçtikçe okunma sayım arttı yayınlarıma yorumlar yazılmaya başlandı ve işte o zaman ben yeni yeni güzel insanlarla tanışmaya başladım.Blogdan ilk tanıştığım arkadaşım ise kzmtkkokos blogununun sevgili yazarı мaᖱaмe кoкoş oldu.(çok tatlı ve yararlı bir blogu var göz atmak isterseniz tık tık)Tatilimin bir kısmını Ankara'da geçireceğim için buluşmak istedik ve iyi ki de buluştuk.Çok güzel,çok eğlenceli ve bol kozmetik alışverişli bir gün geçirdik :)
Canım arkadaşım bana bir sürpriz yapıp bu tatlı paketleri verince o kadar şaşırdım ve o kadar sevindim ki anlatamam.Hepsini tek tek paketlemiş,küçük notlar yazmış.Çok güzel de bir de kart yazmış bana(özel olmasını istediğim için resimlemedim :) )
Aslında bu postu çok önce yazmak istedim ama taşınma dönemi içinde olduğumdan bir türlü vakit bulamadım :/ 
Geç olsun güç olmasın diyerek,neler neler hediye etmiş kokoşum hadi bir bakalım:)
hediye

hediye
En sevdiğim jelibonu bile koymuş yerim ben onu yaaa :)

hediye
 Alla'ım sanki içimi okumuş :) Toni&Guy deniz tuzu etkili şekillendirici spreyi almayı düşünmüştüm onu bile koymuş :)
hediye
Herşeyi düşünmüş canım arkadaşım yaaa :) iyi ki varsın iyi ki tanıdım seni...
Blog yazmayı, bana böyle arkadaşlıklar kazandırdığı için daha da çok seviyorum artık.
sevgiyle kalın...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

3 yorum:

  1. Aaay canım ya çok duygulandım şimdi :( Kıyamam ya ! olsun sen yayınlamasanda olurdu önemli olan mutlu olman beğenmendi.. sende iyiki varsın kujum, <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu canım yaaaa :) hem de öyle mutlu ettinki beni sende iyiki varsın :)) mucksss

      Sil
    2. ♥♥ - ♥♥
      Muahhhh !!

      Sil