7 Ocak 2014 Salı

Lila Kutu Aralık 2013 İncelemesi

Herkese merhabalar,
Bloga düzenli yazılar yazamıyorum maalesef bu aralar.Şu anda taşınma sürecindeyim o yüzden kısa süreli aralıklarla da olsa ara vermek zorunda kalıyorum.Ama yine de yazılarımı düzenli bir şekilde yazmaya gayret edeceğim :)
Lila Kutu yeni ürünler denemeyi sevenler için bulunmaz bir nimet :) Ben de yeni ürünler denemeyi sevdiğim için ilk Lila Kutu mu geçen ay aldım ve bir hafta önce elime ulaştı.
aralık
Öncelikle şunu söylemeliyim; Kutuya bayıldım :) o kadar şık ve o kadar özenle hazırlanmış ki beğenmemek elde değil :)
aralık
10 tl değerinde 100 lila puan.Çok güzel bir hediye olmuş bence 
aralık
Kutunun içindekilere bakacak olursak;
Cosmozone Yüz Yıkama Sıvısı(deneme boy): Aktif oksijen ve bitkisel özler içeren bir yüz yıkama sıvısı.
Cyrene %100 Shea Butter(deneme boy): Kuru ve çatlayan ciltler için doğal antiseptik ve yara iyileşmesine yardımcı bir nemlendirici.Kış ayları için kullanacağım bir ürün oldu.
Hair Block Saç Dökülmesine Karşı Bakım Şampuanı(deneme boy):Saç dökülmesini azaltacağını iddaa eden bir şampuan.Saçlarım bu aralar fazlasıyla dökülüyor.Bakalım işe yarayacak mı?
Nyx Round Lip Gloss(tam Boy): Mineral yağlar ve e vitaminiyle üretilmiş portakal kokulu bir lipgloss.Nyx üünlerini merak ediyordum.Kutunun içinden çıkınca çok sevindim :)
Oz10x Ozonlu Ayak Bakım&Masaj Losyonu(deneme boy): Çay ağacı yağı ve aktif oksijen içeren ayakları sakinleştirip nemlendiren bir losyon.
Serotis Kulak Temizleme Köpüğü(tam boy): Ph dengesini bozmayan kulak kanal yüzeyinin tamamını temizleyen bir köpük kulak temizlleyicisi.Çok enteresan bir ürün.Denemek için sabırsızlanıyorum.
Sürpriz ürünler;
Alix Avien Oje: 209 numaralı kiremit rengi ağırlıklı bir kırmızı oje.
Lionesse Kirpik Kıvırıcı: Kirpiklerimin kıvrılmaya ihtiyacı olmadığından hiç kirpik kıvırıcı kullanmadım ama  kullananların çok memnun kaldıklarını gördükçe denemek de istiyordum iyi oldu yani :)

Ben oldukça beğendiğimi söyleyebilirim.Diğer aylardaki kutuları merakla bekliyorum
Sevgiler :)
Lila kutu sitesi için tık tık
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder