30 Ocak 2014 Perşembe

Lush Online Alışverişim

Herkese merhabalar,
Eğer büyük markalara ulaşabilecek yerlerde yaşamıyorsanız internet alışveriş siteleri göz bebeğiniz olabilir.
Ben de bu ulaşılabiliirlik sıkıntısından dolayı fazlasıyla alışveriş sitelerine dadanmış durumdayım.İşte size o alışverişlerimden biri olan Lushturkey sitesinden yaptığım alışverişimden şöyle kısaca bahsetmek istiyorum.
shop
 Lush ürünlerini ilk kez deneyeceğimden çok övülen ve benim ihtiyaçlarıma uygun olan ürünleri sepetime ekledim.26 Ocak'ta verdiğim sipariş 29unda  elimdeydi.Kargo olarak ups ile çalışıyorlar.Kargo ücreti sitede İstanbul içi 5,90 İstanbul dışı 6,90 olarak yazsa da benim alışverişimde kargo ücreti görünmedi.Galiba sitede 100 tl üzeri kargo ücretsiz.
big
Big Şampuan: Hakkında o kadar çok övgü okudum ki merakım iyice kabarmıştı yani.İçerisinde bulunan iri tuzların saçlarımı derinlemesine temizleyeceğini düşünüyorum.Bakalım deneyip göreceğiz :) Fiyatı 59 tl.
lemony flutter
 Lemony Flutter:Tırnak eti bakım kremlerine karşı zaafım var sanırım  :) Sally Hansen, Burt's Bees e bir de bu kardeşi eklemek istedim.Fiyatı 31 tl.
fun
Fun pembe:Lush'ın bu ürünleri çoklu kullanım yönüyle dikkatimi çekmişti(banyo köpüğü,duş jeli,şampuan ve oyun hamuru)
Denemekten ne çıkar deyip pembe olanını aldım.O kadar yoğun bir kokusu var ki daha kutuyu açmadan buram buram baharatlı kokusu geldi burnuma :)Fiyatı 13 tl.

Ürünlerin kokuları ilk koklayışta biraz itici gelse de zamanla alışacağımı düşünüyorum.Eğer ürün kokularına dikkat edenlerdenseniz riske girmeyin ve gidip mağazasında koklayın.
Siparişimdeki beni üzen tek nokta ; alışverişinizi tamamlama aşamasında size özel istekleriniz olursa belirtebileceğiniz bir alan var.Ben  de o kısıma Lush mağazalarına gitme şansımın olmadığını söyledim ve bir kaç ürünün adını yazıp,bu ürünlerden tester göndermelerini istedim.Ne yazıkki kargomla bu teserlar gelmedi ve neden isteğimin olumsuz sonuçlandığına dair bir açıklamada da bulunmadılar.

Tester olayı dışında genel olarak alışverişimden memnun kaldım.Ürünleri deneyip kısa azmanda yazılarını yazacağım.
Sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

1 yorum:

  1. lush in kendi sitesinden mi aldınız nereden aldınız?

    YanıtlaSil