20 Ocak 2014 Pazartesi

Mac Alışverişim

Herkese merhabalar,
İnstagramdan beni takip edenler bilirler ki tatilde bolca alışveriş yapmıştım.Bu alışverişimin Mac kısmını bugün sizlerle paylaşacağım.
studio fix
Mac Studio Fix Powder Foundation: 2014 dilek listemde de olan bu fondoteni sonunda aldım :) fiyatı 76 tl.(dilek listemde neler varmış bakmak için tık tık)
please me
Mac Matte Lipstick-Please Me: Bu ruj da dilek listemde olan bir başka üründü :) fiyatı 50 tl.

prolongwear concealer
Mac Prolongwear Concealer: Sorunlu göz altlarımı kapatacak yoğun bir kapatıcı buldum artık :) fiyatı 55 tl.

brush
brush
Mac Stroke of Midnight Brush Kit: Yılbaşına özel çıkan bu fırça setlerine bir şans vermek istedim( daha doğrusu oradaki mua aklıma soktu :)) ) ve 5'li göz fırçalarından oluşan seti aldım.Fiyatı 155 tl.

eyeshadow
Mac farlar ve far paleti: Sonunda Mac far paletimi oluşturdum :) 3 numarayı kaşlarımı doldurmak için aldım.Sırasıyla isimlerine bakacak olursak;
1.Quarry
2.Sable
3.Coquette
4.Fig.1
Toplam palet dahil fiyatı 170 tl(farların tanesi 37 tl palet ise 22 tl)
Eveeeeettt gördüğünüz gibi bol bol acısını çıkarmışım alışveriş yapamadığım ayların :)
Aldığım ürünlerden kullandıklarınız varsa olumlu/olumsuz yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.
Hoşçakalınnn :)
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

8 yorum:

  1. Hepsinden ben de istiyorum :)))) özellikle rujun rengine bir de concealer'a hayran hayran baktım. Güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım umarım en kısa zamanda daha iyileri senin olur :)

      Sil
  2. Mac Studio Fix Powder Foundation bende almak istiyorum ama doğru düzgün Mualar denk gelmediği için güvenip alamıyorum.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek kelimeyle mükemmel diyebilirim canım Ankamalldan aldım ben tonumu tam tutturdu ama concelaer maalesef koyu kaldı :/ o yüzden güvenmemekte haklısın yani :)

      Sil
  3. Güle güle kullan hepsini rujun rengi kalbimi çaldi veee sable far, ah ah keske burda da mac satilsa:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim canım :) her şehirde olmasa da internet satışı var iyi ki :)

    YanıtlaSil
  5. bütün aylığı bırakmış gibisin :) ama mac ürünlerine değer bencede

    Bende sayfama beklerim :)

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahah :) biraz öyle oldu canım ama cidden tüm ürünlerden çok memnun kaldım
      hemen bakıyorum sayfana :)

      Sil