8 Ocak 2014 Çarşamba

Mim! / En Sevdiğin?

blog

Herkese merhabalar,
Eveeett sonunda bende mimlendim :) Hayatın Melodisi  blogunun sahibi sevgili Asena beni birkaç hafta önce mimlemiş ancak yoğunluğum sebebiyle bugün yanıtlayabildim soruları :/
Kendisine çok teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum:
1. En sevdiğin renk ?
Buna tam bir cevap veremesem de lacivert rengini bir tık fazla sevdiğim söylenebilir.
2. En sevdiğin çiçek ?
Papatya.Sade ama bir o kadar güzel
3. En sevdiğin yemek/sebze/içecek nelerdir ?
Yemek: yoğurtlu soslu makarna
Sebze: iceberg
İçecek:kola
4. En sevdiğin yerli/yabancı şarkı ?
Yerli: Aslı-Kördüğüm
Yabancı: Marc Anthony-Ahora Quien
6. En sevdiğin kız/erkek ismi ?
Kız: Maye(kızım olursa koymak istediğim tek isim)
Erkek: Araz
7. En sevdiğin kitap ?
Canan Tan-Piraye
8. En sevdiğin yerli/yabancı oyuncu ?
Yerli:Mehmet Aslantuğ
Yabancı: Johnny Depp
9. En sevdiğin yerli/yabancı film ?
Yerli: Babam ve Oğlum
Yabancı: A Walk to Remember ve Taare Zameen Par
10. En sevdiğin yerli/yabancı dizi ?
Yerli dizi pek izlemiyorum.
Yabancı: O kadar var ki :) ama Fringe izlediğim en iyi dizilerdendi.
11. En sevdiğin gazete/gazeteci ?
Gazete: Hürriyet
Gazeteci: Yılmaz Özdil
12. En sevdiğin yerli/yabancı şehir ?
Yerli: Samsun :)
Yabancı: Amsterdam
13. En sevdiğin mevsim/gün/ay?
Mevsim: ilkbahar
Gün: cuma
Ay: mayıs
14. En sevdiğin kıyafet/kıyafet tamamlayıcısı/takı ?
Kıyafet: Tunik ve tayt
Kıyafet tamamlayıcısı: tabiki çanta :)
Takı: yüzük
15. En sevdiğin makyaj malzemesi/bakım ürünü?
Makyaj malzemesi: göz altı kapatıcısı ve rimel
Bakım ürünü: Yüz yıkama köpükleri
16. En sevdiğin çizgi karakter ?
Şeker Kız Candy
17. En sevdiğin anı ?
Düğünden iki gün önceki fotoğraf çekimim :)
18. En sevdiğin özelliğin ?
Olaylara objektif yaklaşma özelliğim sanırım :)
19. En sevdiğin his?
Gece aniden uyanıp sabah olduğunu sanıp saate baktığımda alarmın çalmasına daha 2 saat olduğunu öğrendiğin zamanlar duyduğum mutluluk hissi :)
20. En sevdiğin canlı ?
Ailem eşim ve arkadaşlarım

Oldukça eğlenceli bir mim oldu benim için.Tekrar sevgili Asena'ya teşekkür ediyorum ve mimi beğenip cevaplamak isteyen herkesi mimliyorum :)
Sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder