5 Şubat 2014 Çarşamba

Alix Avien Eyliner Pen // İnceleme

Herkese merhabalar,
Eyeliner kalemleri nedense pek sevmem.Ucunun keçeli kalem gibi olması sürmemi zorlaştırmıştır hep.Ama öyle bir ürünle tanıştım ki bütün bu laflarımı yemek zorunda kaldım :)
eyeliner
eyeliner
Ucunu ilk gördüğümde kesin bu da kalın çekecek demiştim.
eyeliner
 Kıl uçlu eyelinerlar kadar başarılı bir ince çizgi çektiğini görünce şok oldum :)
eyeliner
eyeliner
Çok eyeliner çekme becerisine sahip olmadığım için en ince çekişi bununla sağladım diyebilirim.Sürdükten sonra mat bir görüntü olmuyor.Simsiyah likit eyeliner sürmüşsünüz gibi canlı bir görüntü oluşuyor ki ben bu görüntüye aşık oldum :)
Uç kısmında kullanılan keçe diğer markalarınkine nazaran daha uzun formda yapılmış.Yine ilk gördüğümde ayyy bu uçla hiç sürülmez dedim.Meğer işin sırrı o uçtaymış.O uçla ne kuyruklar yapılıyormuş da haberimiz yokmuş :)
Ne bir akma, ne bir dökülme!!! Siz silmediğiniz sürece yerinden oynamıyor.
Bloggerlara firma bu ürünü gönderip yorumlamalarını istedikten sonra bir furya başlamıştı.Neredeyse her kozmetik blogunda bu ürünün yayını vardı ve ben o yayınları okuduktan sonra çok abartıyorlar canım demiştim ama alıp denedikten sonra övgü geçen her kelimeyi sonuna kadar hak ettiğini gördüm.
Hayatımda favori bir kalem formlu eyelinerım olacağını tahmin etmezdim.Demek ki olabiliyormuş hem de bol şaşıtmayla :)))
Bu ürün Watsons mağazalarında ,14-15 tl(fiyatı tam hatırlayamadım) arası bir fiyata bulabilirsiniz.
Sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrb ben kecelı kalem tarzında bır kac degısık eyelıner aldım fakat cok cabuk bıttıler bu nasıl acaba

      Sil
  2. mrb ben kecelı kalem tarzında bır kac degısık eyelıner aldım fakat cok cabuk bıttıler bu nasıl acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitmesi konusunda orta düzeyde diyebilirim ama sürüşü falan harika...

      Sil