3 Şubat 2014 Pazartesi

Mim #3! / Sevgililer Günü

mim
Merhabaaa,
Sevgili Gizemin saksısı beni mimlemiş.Kendisine çok teşekkür ediyorum ve sorulara geçiyorum.
1- Sevgililer günü sizin için önemli mi ?
Evlendikten sonra nedense önemi azalmaya başladı :)
2- İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur?
Bence iyi sevgili/eş seninle aynı kafa yapısına sahip, sana değer veren,seni sevdiğini ve değer verdiğini her fırsatta dile getiren biri olmalıdır.
3- Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu ?
Çok kafaya takmam.Artık benim için önemli gün 29 Haziran :)
4- Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz ?
Hımmm şu anda feci şekilde taktığım bir Marc Jacobs saat var onu isterdim(gör bu yazıyı sevgili kocacığım :) )
5- Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi ?
Şuanda karar vermedim ama ufak bir hediye alırım yine de.
6- Sevgiler gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz ?
Şuanda yaşadığım şehre göre konuşacak olursam en iyisi ev :)
7- Evli kişiler de sevgililer gününü kutlamalı mı ?
Evlilerde özünde bir sevgili.Kutlanabilir tabiki.
8- 70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz ?
Yıllar geçse de sevginin azalmadığının kanıtını görmek beni çok sevindirir vallahi :) Acaba biz de böyle olur muyuz diye hemen içimden hayallere dalarım :)
Soruları cevaplarken oldukça eğlendim.Tekrar çok teşekkür ediyorum ve bu mimi yapmak isteyen herkesi mimliyorum.
Sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

2 yorum:

  1. Evli oldugunu bilmiyodum canım :) Nice 29 haziranlar diliyorum sizin için :*
    çok teşekkür ederm ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım taze sayılan bir evliyim :) çok teşekkür ederim :)

      Sil