12 Şubat 2014 Çarşamba

Rimmel London Stay Matte Pudra // İnceleme

Herkese merhabalar,
Pudralar,pudralar,pudralar... karma/yağlı ciltlerin gün kurtarıcısı...
Benim daha önce elimde olan ve kendisine kapatıcılık konusunda aşık olduğum Clinique pudramı ,(yazısı için tık tık ) fondötenimi ve göz altı kapatıcımı sabitlemek için harcamak istemediğimden daha uygun fiyatlı bir ürün arayışına girmiştim.Bloglardaki methini gördükten sonra Watsons Rimmel standına koşarak 001 Transparent rengini aramaya başladım.Yaklaşık 5. Watsons mağazası gezmesinden sonra bulabildim :)
stay matte
 Şeffaf plastik kapaklı basit bir ambalaja sahip.14 grlık oldukça bereketli.Sadece yüzümün belli bölgelerine süreceğimi düşünürsek uzunca bir süre gider.
pudra
001 rengi en açık renk.Açıkçası sürdüğünüz zaman renksiz hale geçiyor.Renk koyulaştıkça ağırlık yapma riski arttığından en açığını kullanmak en uygunu sanırım.
pudra
pudra
Gördüğünüz gibi oldukça ince yapılı.Göz altlarıma uyguladığımda nerdeyse yokmuş gibi duruyor.Kapatıcımın göz altı çizgilerime dolma olayını bu ürünle çözmüş oldum.Yüzüme uyguladığımda parlama yapan bölgelerimi çok güzel sabitleştirdi.5 saat parlamayı engellediğini vaad etse de bende bu süre 6-7 saate çıktı diyebilirim :)
Yüzüme pudra sürdükten sonra o kabuk kabuk görüntüyü oluşturmadığı için ayrı bir seviyorum bu ürünü :) Yine de faza uygulamadan kaçınmakta da fayda var...
Sizin favori pudranız hangisi?
Sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

3 yorum: