30 Mart 2014 Pazar

Flormar Deluxe Shine Gloss Stylo // argan yağı içerikli bir ruj incelemesi

Herkese merhabalar,
İş yoğunluğumdan dolayı bloga kısacık bir ara vermiştim.İşte o minik aranın ardından bomba gibi geri döndüm :)
Bu gün sizlere Flormar'ın bir rujundan bahsedeceğim.Normalinde bu markayla cildim pek anlaşamasa da bu serideki rujlarına bayılıyorum diyebilirim.
ruj
 Adı üstünde oldukça parlak, gloss görünümlü, ıslak bitişli bir ruj.Bu serinin 16 farklı renk seçeneği mevcut.Bendeki rengi D31 kodlu Pink Nouveau rengi.Neon bir pembe olarak gözükse de o rengi asla vermiyor(ilk gördüğümde yanlış aldığımı sanıp şok olmuştum :) )
ruj
 Yapısı dudak balmı kıvamında yumuşacık olduğundan,sürümü çok kolay.
İçinde sim ya da sedefli parçalar yok.
ruj

Tek kat sürüşte uçuk bir pembe tonu yakalaken,üst üste sürdüğünüzde daha koyu bir pembe tonu elde edebiliyorsunuz.
Kalıcılığı bir mat ruj kadar değil tabi ki ama çok kötü de değil bence.Kokusu ve ağzıma gelen tat beni rahatsız etmedi.İçerdiği argan yağı sayesinde dudaklara çok iyi nem veriyor.Bu özelliği sayesinde de yaz kış kullanabiliyorum :)
Tek eksi olarak görülebilecek yanı ambalajda görünen rengi birebir veremiyor olması diyebilirim.O yüzden almadan önce mutlaka deneyin.Çünkü bu çok koyu ya da bu çok neon dediğiniz ruju sürdüğünüzde aşık olup alabiliyorsunuz.Benden söylemesi :)
sevgiler...
NOT: bir oyla ne olur demeyin ve gidip lütfen oy verin! 
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

2 yorum: