19 Mart 2014 Çarşamba

La Roche Posay Effaclar Yüz Temizleme Jeli // İnceleme

Herkese merhabalar,
Uzunca bir süredir makyajımı derinlemesine temizleyen bir ürün arayışı içindeydim.Kozmela alışverişimde 50 mllik mini boyunu görünce denemek amaçlı aldım.
effeclar gel
effeclar jel
Klasik La Roche Posay ambalajına sahip.
Yağlı ve akneye meyilli olan ciltler için uygun olan bu jel; derinlemesine temizlerken, yağ salgısını düzene sokup ,parlamaya son verdiğini iddaa ediyor ve bence bu iddaayı  tam anlamıyla yerine getiriyor diyebilirim.
Ellerimi hafif ıslattıktan sonra fındık büyüklüğünde ürünü avuç içimde önce köpürtüyorum daha sonra da tüm yüzüme masaj yaparak uyguluyorum.Çok güzle köpürüyor.Köpük formlu temizleyicelerden bile daha fazla köpürüyor bence :)
Diğer jel formlu temizleyicilere göre arındırılması çok kolay.Cldimde aşırı kurumaya ve gerilmeye neden olmadı.
Yüz,göz ve dudak makyajını çok başarılı bir şekilde çıkrıyor.Zira tonikle üzerinden geçtiğimde, pamukta tek bir makyaj kalıntısı görmüyorum.Tabiki çok yoğun göz makyajlarında yıkadıktan sonra alt kirpik diplerinizde çok az bir kalıntı kalabiliyor.Ben bu durumda üründen çok az bir miktar daha alıp yüzümü tekrar yıkıyorum.
Parlamayı önleme de bence başarılı.T bölgemde hafif parlama sorunum var ve bu ürünü düzenli kullanımım sonrası t bölgemdeki parlamayı normal süremden 1-2 saat daha geciktirdiğini söyleyebilirim.
Termal su içermesi,hiç bir renklendirici madde,alkol ve paraben içermemesi de bu ürünü daha çok sevmeme neden oldu.
Köpük temizleyicilere aşık olan beni bile bu aşkımdan vazgeçirecek kadar başarılı ve güzel bir ürün.Büyük boyunu alacağım kesinlikle.
Sizin favori yüz temizleyiciniz hangisi?
Sevgiler...
NOT: Blog çekilişim için son 2 gün!!!katılmak isterseniz tıklayın.

Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

1 yorum: