20 Mart 2014 Perşembe

Loreal Voluminous x5 Maskara // İnceleme

Herkese merhabalar,
Bu gün sizlere yıllardır severek kullandığım bir rimelden bahsetmek istiyorum.Değişik rimelleri denemeyi çok sevsem de bu rimel hep benim çekmecemdeki yerini korumayı başarmıştır :)
rimel

rimel
Plastik olmayan kıllara sahip siyah renkte bir maskara.

rimel
Tek kat sürülmüş hali bu şekilde.Tek katta çok fazla hacim vermiyor ama kirpiklerimi çok güzel uzatıyor.Hacmini ikinci katta veriyor ve ikinci katı sürerken kirpiklerimin birbirine yapışması ve ucuna doğru topaklanması gibi sorunları yaşamıyorum.
rimel
Ne çok akışkan ne de çok yoğun bir kıvamda olduğundan sürerken kirpik diplerine bulaşmıyor.En çok sevdiğim yanı da bu :)
Üst kirpiklerime sürdüğümde gün sonunda herhangi bir dökülme görmüyorum ama alt kirpiklerime sürersem eğer gün sonunda çok çok az dökülme olabiliyor.
Günlük kullanım için oldukça güzel bir maskara olduğunu düşünüyorum.
Sizin favori maskaranız hangisi?
sevgiler...

Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder