2 Mart 2014 Pazar

Mac Studio Fix Powder Plus Foundation // İnceleme

Herkese merhabalar,
Bu gün sizlere günlük makyajımda elimin sıkça gittiği pratik bir üründen bahsetmek istiyorum.
STUDİO FİX
Mac'in pudrayla fondöteni birleştirerek üstün kapatıcılığa sahip bu fondöteni yaratmış.Fondöten diyorum çünkü kapatıcılığı bir pudradan kat be kat daha yüksek.
 studio fix
Sarı alt ton grubundan nc25 rengini,o gün yaptığım alışverişimde muaya denettirip aldım ve bingo yüzüme cuk  diye oturdu.
studio fix
Aynalı oldukça şık e klasik bir amblaja sahip.
studio fix
Alt kısmında bir süngeri mevcut.Bu süngerle uygulamanın yoğun kapatıcılık verdiği söylense de.fırçayla uygulamayı daha kolay bulduğumdan henüz denemedim.Uygularken bir çok fırça denedim.En iyi sonucu Sephora 45 mineral powder fırçasıyla aldım.Hatta bu fırçanın bu ürün için yaratıldığını bile düşünür hale geldim :)

studio fix
Mat bir bitişi var.Karma ve yağlı ciltlerin oldukça seveceğini düşünüyorum.Cildim karma bir yapıya sahip ve bu ürünü uyguladığımda gün içinde t bölgemde parlama yaşamıyorum.Bir püf nokta vermem gerekirse; uygulamadan önce -özellikle kuru cilde sahipseniz- yüzünüzü iyice nemledirin derim.Çünkü direkt kuru cilde sürüldüğünde pul pul böyle pudramsı bir görüntü oluşturuyor.Bazen nemlendirmeden sürdüğümde böyle bir görüntü oluşursa fix + sıkıp o görüntüden kurtuluyorum.
Ben göz altlarıma bile uyguluyorum.Benim sorunlu göz atlarımı  bile oldukça iyi kapatıyor.
Her gün makyaj yapan biriyseniz ve sürüp hemen çıkmalık bir fondöten arıyorsanız bir Mac mağazasına gidip denettirin derim.
sevgiler...
Not: Çekilişime katılmadıysanız haydi buyrun.

Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

2 yorum:

  1. Canım,benım..bende seni mimledim http://kzmtkkokos.blogspot.com.tr/2014/03/mimmm-20-glenceli-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım en kısa zamanda yapacağım teşekkür ederim kuzum :)

      Sil