18 Mart 2014 Salı

Sephora Smudge Shadow Brush // İnceleme

Herkese merhabalar,
Evet yine bir fırça yazısıyla karşınızdayım.Bu seferki fırçamız mini minnacık bir dağıtma,buğulaştırma fırçası olarak çevirebileceğimiz smudge fırçalardan..
fırça
 Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bir çok ünlü fırça markasında görmediğim ama bence satılan her fırçada olması gereken bir fırçanın kıllarını koruyan bir aparatla satılıyor.
fırça
 Klasik fırçalara nazaran renkli ve uca doğru sivrileşen orijinal bir tasarıma sahip.
Yassı yarım ay şeklinde sık kıllara sahip sentetik bir fırça.
fırça
Bu fırçayı; Üst kirpik dibime sürdüğüm kalemi,eyelinerı dağıtmak/buğulaştırmak,alt kirpik dibime far sürmek ve burun kontürü yapmak için kullanıyorum. Burun kontürü için biçilmiş kaftan diyebilirim.Çünkü sık kılları olduğu için düzgün bir hat çizmenize olanak sağlıyor.Kalemi veya eyelinerı ise güzel dağıtıyor ama bu işi yaparken birazcık canımı acıttığını söyleyebilirim.Kılları nedense sert geldi bana..Mac'in yılbaşı koleksiyonu için çıkarılan fırça setlerindeki smudge fırçasında da aynı sorunu yaşamıştım.Fırçanın kalitesizliğimi yoksa normali böylemi henüz anlayamadım.Mac mağazasına gidip 214 numaralı fırçayı denediğimde tam anlamıyla anlayabileceğim :)
Yıkaması ve kuruması oldukça kolay ve şu ana kadar bir tane kıl bile dökmedi.
Sephora mağazasından 35 tl ye almıştım.Uygun fiyatlı olsun ama kaliteli bir dağıtma fırçam olsun diyenler bir şans verebilir.
Sizin favori Sephora fırçanız hangisi?
Sevgiler...

Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder