9 Nisan 2014 Çarşamba

Garnier BB Krem Roll-on Göz Altı Kapatıcısı // İnceleme

Herkese merhabalar,
Sorunlu göz altlarımla mücadele etmek için çeşit çeşit ürün denediğim doğrudur.Bugün sizlere o denemelerimden biri olan bir kapatıcıdan bahsedeceğim.
bb krem
 Daha önce Garnier'in bb kreminin testerını denemiştim ve hayran kalmıştım.Bu yüzden göz altı için olanının da güzel olacağını umarak almıştım.Ama ne yazıkki beklentilerimi pek karşılamadı.
bb krem
bb krem
Göz altlarınızı serinletip masaj yapmayı vaad eden(güzel bir serinlik hissi katttığı doğru) bir bilyeli ucu mevcut.2 ton içinden bendeki orta ton ama çok koyu gediğini söylemeliyim.
Peki ben neden sevemedim bu kapatıcıyı?
-Çok ince yapılı olduğu için  göz altı morluklarımı kapatmaya yetmedi.
-Çok akışkan olduğu için de dağıtmakta oldukça zorlandım.
-Pudrayla sabitlememe rağmen göz altı çizgilerime doldu.
-Göz altı torbalarımı hafiflettiğini hissetmedim.
Ürün ziyan etmeyi sevmediğimden, ben de göz altım için beğenmediğim bu ürünü hazır rengi de bir tık koyu geliyorken yüzüm için kullanmaya karar verdim.Yüzüme güzel bir nem verip canlılık kattı diyebilirim.
Sorunlu göz altları olmayıp, sadece nem verip aydınlık bir görüntü isteyenlerin tercihi olabilir ama benim keesinlikle değil :)
Bittiğinde bir daha almayı düşünmüyorum
sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder