1 Nisan 2014 Salı

Mac 239 // Fırça İncelemesi

Herkese merhabalar,
Yine bir fırça incelemesiyle karşınızdayım.Mac in şu meşhur far fırçası 239 hakkındaki yorumlarım bakalım nelermiş :)
239
239
 Mac'in fırça tasarımları nedense beni çok cezbediyor.Al beni diyor resmen :)
239
239
Sık kıllara sahip kare yapıda beyaz bir fırça.Far ve nemlendirici ürünlerini ve pigment farları yoğun uygulanmak için tasarlanmış.
Ben göz kapağıma ve alt kirpik diplerime far sürmek için kullanıyorum.Şu zamana kadar elimden bir çok far fırçası geçti ama bunun kadar başarılısını görmedim.
Far ve ya pigment farlar fırçanın kıllarına hapsoluyor ve bu sayede uygularken çok fazla dökülme olmuyor. 
Farın rengi neyse birebir göz kapağına o rengi uyguluyor.
Bu fırçayı aldığımdan beri pigmentsizliğinden şikayet ettiğim farlarımı tekrar kullanır hale geldim :)
Çabuk temizlenip çabuk kuruyor ve kıl dökme sorunu yok.
Mac fırçalarının biraz pahalı olduğu bir gerçek ama bana göre bu fırça verilen parayı sonuna kadar hak ediyor.
Kısacası ben bu fırçayı çok sevdim.Favori makyaj malzemelerimde ilk 5 e girer o derece aşığım yani.Para biriktirip bir tane daha almayı düşünebilirim:)
sevgiler...
Takip Edin
Blog   Instagram   Facebook   Twitter
İletişim
uysaldilekuysal@hotmail.com
Aşağıya Yorum ve Sorularınızı Bırakabilirsiniz

2 yorum:

  1. Bayılıyorum bu fırçaya :) Göz makyajımı yapmak için 239 ve 217 olsun yeter :)

    YanıtlaSil