3 Mayıs 2014 Cumartesi

Sephora Makyaj Temizleyici Köpük
*İnceleme*

Herkese merhabalar,
Şu dünyada benim işimi kolaylaştıracak ne kadar pratik ürün varsa hepsini alıp deneyesim geliyor vallahi :)
İşte size yine öyle pratik bir üründen bahsedeceğim.
İşten yorgun argın gelince makyajımı çıkarmak tam bir eziyet haline dönebiliyor.Şöyle bir çırpıda tüm makyajımı çıkaracak ürünleri o anda öyle bir arıyorumki anlatamam :)
İşte bu da hazır köpük formda tüm makyajınızı çıkarmak için üretilmiş 150 mllik boyutta bir ürün.
Köpük formda çıkmasını sağlayan bir başlığı bulunuyor.Benim bu formdaki temizliyicilerde yaşadığım,belirli bir zamandan sonra başlık kısmının tıkanıp pompa sisteminin bozulması problemini yaşamadığım için ayrı bir sevdim keretayı:)
 Belirtildiği kullanma talimatına göre uyguluyorum.Günlük makyajımı çok güzel bir şekilde çıkarıyor.Yoğun göz ve ten makyajı yapmışsam işlemi 2 kez tekrarlamak zorunda kalabiliyorum.
Cildimi çok çok az kurutuyor.Ama öyle aman aman bir gerilme,kuruma hissetmiyorum.
Hafif bir yeşil elma kokusuna sahip.Beni rahatsız etmedi hatta ferah ferah kokusu sanki daha derinlemesine temizlemiş gibi bir his bile uyandırdı diyebilirim :)
Tabiki bunu da bir teste tabi tutmadım değil :)Yüzümü yıkadıktan sonra tonikle sildiğimde pamuğa hiç bir makyaj kalıntısı gelmedi yani benim temizleyiciler için yaptığım testimi başarıyla geçti :)
Kullandığım köpük temizleyiciler arasında en başarılısı buydu.Bitmesin diye gözüne bakıyorum zira yaşadığım yerde Sephora yok.Artık bir ara gittiğimde depolar depolar gelirim :)
Sevgiler...
 photo InstagramHover_zps6b4edbd1.png  photo TwitterHover_zpsdf7ce36e.png  photo FacebookHover_zps7dd7bd4c.png  photo YouTubeHover_zpsa647c3df.png  photo Google-PlusHover_zpsa79f4a8e.png  photo BloggerHover_zps7dd7bd4c.png

4 yorum:

  1. ilgimi çeken bir ürün oldu, Sephora'da da bakmıştım aslında ama elimde çok ürün var diye bırakmıştım :D tekrar baksam daha iyi olacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim harika bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil